Neohodnoceno

Dekarbonizace motoru vodíkem

Dekarbonizace motoru neboli technologie čištění motoru vodíkem je známa již řadu let, zaručuje bezpečnost všech prvků a přináší vynikající výsledky viditelné po prvním ošetření. Metoda spočívá ve zvýšení teploty ve válcích motoru, díky čemuž se nečistoty obsažené v nich s částicemi uhlíku odstraňují spolu s výfukovými plyny.

Varianta
Můžeme doručit do:
26.9.2022 26.9.2022 26.9.2022 Zvolte variantu
Skladem e-shop Skladem e-shop Skladem e-shop Zvolte variantu
2 199 Kč 3 199 Kč 4 199 Kč od 2 199 Kč 1 817,36 Kč bez DPH 2 643,80 Kč bez DPH 3 470,25 Kč bez DPH od 1 817,36 Kč bez DPH
Kategorie: Služby

Dekarbonizace motoru neboli technologie čištění motoru vodíkem je známa již řadu let, zaručuje bezpečnost všech prvků a přináší vynikající výsledky viditelné po prvním ošetření. Metoda spočívá ve zvýšení teploty ve válcích motoru, díky čemuž se nečistoty obsažené v nich s částicemi uhlíku odstraňují spolu s výfukovými plyny.

 

Jak víte, že je něco špatně s motorem automobilu? 

Jedním z příznaků bude postupné zvyšování množství spáleného paliva. Pokud to nejde ruku v ruce se změnou stylu jízdy, možným důvodem jsou usazeniny uhlíku v motoru. Vysvětlíme vám, z čeho se skládají uhlíkové depozity a co může přispět k tomuto procesu? Jízda při příliš nízkých otáčkách motoru. Mnoho lidí se rozhodlo vědomě jet na nízkých rychlostních stupních a doufat, že tímto způsobem sníží spotřebu paliva. Je to opravdu tak? Bohužel ne. Důsledky tohoto stylu jízdy jsou však pro motor smrtící. Nízká rychlost spojená s tímto stylem jízdy znamená, že motor není dostatečně teplý, aby úplně spálil palivo a případné nečistoty a minerály, které v něm mohou být. Co se s nimi děje? Bohužel se hromadí na vnitřních částech válce, pístů a ventilů. Motor začíná pracovat s menším a menším výkonem, hlasitý, ztrácí flexibilitu a potřebuje mnohem více paliva než dříve.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: